Iklan

Wednesday, September 21, 2011

Majlis Perkahwinan Kapten NaZrul Dan DiAna

Ahad, 18/9/2011 Aku telah berpeluang untuk merakamkan majlis perkahwinan pegawai tentera Kapten Nazrul dan pasangannya (Diana). Kali ini, aku ditemani isteri, sebagai Photographer kedua . Hahhahah...aku paksa dia jadi assistant aku, dalam masa yang sama mmg aku nak melatih dia untuk mahir dalam bidang ini juga, walaupun ilmu aku tidak seberapa pandai seperti otai-otai yang lain hehehe......

Ini kali pertama aku shoot wedding pegawai tentera yang melibatkan acara berjalan di bawah pedang atau sword barrel. Memang perasaan gemuruh campur bimbang tetap ada jika aku termiss acara ini. Lagi best pasangan pengantin ni, cukup sporting dan happy go lucky sepanjang majlis sehingga outdoor buatkan aku bertambah semangat.

Tabik spring la kat Kapten Nazrul dapat Diana yang pandai bergaya depan kamera tambah mudahlah jadinya kerja aku. Pantang kalau ade kamera yang menghala ke arahnya Diana cepat-cepat berposing semacam persis model. Nasib baik Kapten Nazrul ni pun sporting gak orangnya layan je arahan aku dan isteri untuk dia berposing dari awal dan akhir majlis.... ok la nanti sambung lagi...editing tak siap ni....layan dulu gambar apa yang ade........






Insyallah kalau siap editing untuk album pasangan ini, aku akan letak kat sini sebahagian...ok la setakat ini saja ek..jangan serik lawat blog ini ek....


Mohd Fadzly bin Desa
LensifaPhotographer
016-6392939
emel: lensifaphotograper@yahoo.com



No comments:

Post a Comment