Iklan

Monday, June 25, 2012

Outdoor Ayu & Anwar - Putrajaya (9-6-2012)

Bismillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah bersua kembali. Sejak minggu lepas Aku banyak terlibat dengan event-event yang dianjurkan oleh company. Tiada ruang masa nak update blog. Belah malam biasanya aku habiskan masa edit album client ataupon membuat kerja-kerja opis yang tidak sempat aku siapkan di pejabat. . Mudah-mudahan aku akan terus kuat dan sihat :)

Kali ni aku nak update sesi outdoor majlis perkahwinan antara Ayu dan Anwar yang diadakan di Putrajaya pada 9 June 2012 yang lalu.









Ada beberapa keinginan dan target aku yang belum tercapai lagi sepanjang aku menceburi bidang ini. Mungkin Tuhan itu tahu kemampuan aku takat mana, tetapi aku berharap mudahan-mudahan apa yang aku target akan tercapai suatu hari nanti. Amin.

Bagi pasangan Ayu dan Anwar aku ucapkan selamat pengantin baru dan semoga hubungan ini akan berkekalan hingga akhir hayat kalian.:D Mudahan-mudahan kita boleh bekerjasama lagi...untuk family potret mungkin..;D.


No comments:

Post a Comment