Iklan

Thursday, December 30, 2010

MAHA International 2010

Ini kali kedua aku pergi ke MAHA International, pada 2008 aku pernah sekali melawat pameran yang diadakan ketika itu. Pada kali ini aku secara kebetulan pergi ke pameran tersebut selepas menghadiri majlis persandingan rakan lama aku Dekna. Aku tidak sempat melawat semua tempat pameran hanya pameran di dalam dewan dan bazar jualan produk tempatan sahaja yang sempat aku lawati. Di bawah ada la sebahagian kecil gambar yang sempat aku rakam.
Orang ramai di pintu masuk salah satu dewan pameranSesiapa yang tak kenal padi kat bawah ini ada gambarnya
kita Zoom sikit
Pergh buah tembikai empat segi
Lanskap sesuai untuk kawasan rumah
Pak cik jual apa tu
kita zoom sikit.... Oh Mentarang Pelbagai Ikan segar dari kolam air laut turut dijual

No comments:

Post a Comment